SEGMENTAČNÁ STRATÉGIA
Nájdite cestu k úspechu.
Zistite, kto sú vaši zákazníci.
Cena už od
135€
Máte záujem o segmentačnú stratégiu?
Vyplňte formulár:
Čo je
segmentačná stratégia?
Segmentačná stratégia je detailný rozbor vašich cieľových skupín. Pre správny štart akýchkoľvek biznisových a marketingových aktivít totižto potrebujeme najprv vedieť, kto sú ľudia, ktorí by mohli mať o vašu službu či produkt záujem. Pozrieme sa na nich z hľadiska demografických a psychografických charakteristík, zistíme, aké je ich správanie, aké sú ich potreby, ciele, ale aj obavy a navrhneme riešenia, ktoré im môže práve vaša značka ponúknuť.
Je segmentačná stratégia to,
čo potrebujete?
Skúste si urobiť malý test.
Stotožňujete sa s niektorým z týchto výrokov?
- Chcem zistiť, kto sú moji potenciálni zákazníci.
- Chcem lepšie pochopiť správanie a potreby mojich potenciálnych zákazníkov.
- Chcem vytvárať personalizovaný obsah, ktorý bude relevantný pre moje cieľové skupiny.
- Chcem budovať biznis na silných a pevných základoch.
- Chcem zvýšiť efektivitu marketingových aktivít na maximum.
- Chcem získať konkurenčnú výhodu na trhu.
Čo zahŕňa segmentačná stratégia?
1
Demografické a psychografické charakteristiky
V rámci segmentačnej stratégie rozdelíme vašich potenciálnych zákazníkov do niekoľkých cieľových skupín. Pri každej cieľovej skupine zadefinujeme jej demografické a psychografické charakteristiky. Demografické charakteristiky zahŕňajú základné štatistické údaje, ako lokalita, pohlavie, vek, vzdelanie, zamestnanie či rodinný stav. Pri psychografických charakteristikách sa zameriavame na osobnostné vlastnosti, záujmy, hodnoty a správanie cieľovej skupiny.
Potreby, obavy a riešenia
Pri segmentácii cieľových skupín je našou úlohou identifikovať ich hlavné potreby a zároveň zistiť, čo im bráni tieto potreby uspokojiť. Na základe získaných informácií potom vieme navrhnúť riešenia, ktoré vaša značka môže ponúknuť potenciálnym zákazníkom, aby ich potreby a obavy vyriešila. Cieľom je nájsť efektívne spôsoby komunikácie s vašimi potenciálnymi zákazníkmi, ktoré ich presvedčia, že váš produkt alebo vašu službu potrebujú.
2
3
Persóny
Persóny sú fiktívne postavy, vďaka ktorým si budete vedieť vytvoriť konkrétnu predstavu o ideálnom zákazníkovi pre vašu značku. Vychádzajú z dát, ktoré sme získali o cieľových skupinách, ale ich úlohou je pretransformovať tieto dáta do konkrétnych údajov o jednotlivcoch. Persónu si teda môžete predstaviť ako detailný profil s fotografiou, menom, vekom a všetkými ďalšími demografickými, psychografickými a behaviorálnymi charakteristikami, ktoré budú reprezentovať konkrétnu osobu ideálneho zákazníka.
Koľko stojí segmentačná stratégia?
Nájsť cenník marketingových služieb priamo na webstránke je ako nájsť jednorožca. Áno, každý projekt je unikátny, každý klient má iné potreby a požiadavky, no aj tak som sa rozhodla, že chcem, aby boli ceny za moje služby čo najtransparentnejšie. Preto u mňa nájdete konkrétne sumy, o ktoré sa viete oprieť.
Aby som vám výber čo najviac uľahčila, vytvorila som 3 balíčky segmentačných stratégií, ktoré klienti najčastejšie využívajú. Môžete si teda vybrať jeden z týchto balíčkov alebo si môžete nakonfigurovať svoj vlastný balíček úplne na mieru. A samozrejme, pokiaľ si nie ste istý, čo presne potrebujete, môžete si so mnou naplánovať nezáväznú konzultáciu, na základe ktorej vám pripravím cenovú ponuku na mieru.
Prosím, berte však na vedomie, že hoci som sa snažila ceny odhadnúť čo najpresnejšie, po špecifikácii vášho biznisu, vašich potrieb a požiadaviek sa cena ešte môže zmeniť.
Asteroid
Základ pre váš marketing
Kométa
Všetko, čo potrebujete
Hviezda
Pre náročných
- Základná segmentácia 1 - 3 cieľových skupín
- Demografické charakteristiky
- Psychografické charakteristiky
- Potreby, obavy a riešenia
- Persóny
- 1 revízia + 1 konzultácia ZDARMA
135€
Kométa
Všetko, čo potrebujete
- Segmentácia 3 - 5 cieľových skupín
- Demografické charakteristiky
- Psychografické charakteristiky
- Potreby, obavy a riešenia
- Persóny
- 3 revízie + 3 konzultácie ZDARMA
370€
Hviezda
Pre náročných
- Segmentácia až do 10 cieľových skupín
- Demografické charakteristiky
- Psychografické charakteristiky
- Potreby, obavy a riešenia
- Persóny
- Neobmedzený počet revízií a konzultácií ZDARMA